חוזה לאלביט מערכות בישראל ובצפון אמריקה בכ-50 מיליון דולר

תספק מערכות לייזר למשרד הביטחון בישראל ולשני לקוחות שונים בצפון אמריקה במהלך השנתיים הבאות ■ אתמול הודיעה על חוזה עם חיל הנחתים (מארינס) האמריקני בהיקף מוערך של כ-15.6 מיליון דולר

חוזה שני בתוך יומיים לאלביט מערכות . החברה הודיעה היום (ה') כי קיבלה הזמנות לאספקת מערכות לייזר למספר לקוחות בישראל ובצפון אמריקה בהיקף כספי של כ-50 מיליון דולר. בארץ יסופקו המערכות למשרד הביטחון ובצפון אמריקה יסופקו לשני לקוחות שונים מערכות לייזר מוטסות. ההזמנות התקבלו באמצעות החברה הבת בבעלות מלאה, אלביט מערכות אלקטרואופטיקה (אלאופ), והן מיועדות לביצוע במהלך השנתיים הבאות.

נזכיר, כי אתמול החברה הודיעה כי זכתה באמצעות חברת הבת שלה בארה"ב בחוזה מול חיל הנחתים (מארינס) האמריקני לאספקה והטמעה של מערכות להעברת נתוני וידאו במסוקי ה"סופר קוברה", בהיקף מוערך של כ-15.6 מיליון דולר.

אלאופ עוסקת בתחום הלייזר עם טכנולוגיות כדוגמת לייזרים שאובי דיודות ולייזרי סיב, שמהוות את הבסיס של מגוון יישומים מתקדמים כגון מציינים, מכ"מי לייזר ומערכות הגנה מוטסות מבוססות לייזר. עדי דר, מנכ"ל אלאופ, מסר כי בעולם יש ביקוש הולך וגדל למערכות לייזר מתקדמות בעיקר לטובת יכולת סגירת מעגלים מבצעיים, בזמן אמת וברמות דיוק גבוהות. לדבריו, "בנוסף למערכות לייזר המשמשות את כוחות היבשה, נרשם ביקוש עולמי גדל גם למצייני לייזר מוטסים, הן לפלטפורמות מאוישות והן לפלטפורמות בלתי מאוישות, ולחברה מגוון פתרונות מובילים הממוקדים בשוק זה".